27 Aralık 2012

Ponçiko Kampanyamızın Sonucu


Keyifli bir kampanyamızın sonuna gelmiş bulunmaktayız..
Yeni yılda bu lezzetli kurabiyelere sahip olacak şanslı bir izleyicim lezzetinden emin olduğum bu kurabiyelerle sevdiklerini mutlu edecek :)
Bu şansı bana verdiği için Arzu Hanım'a çok teşekkür ediyorum...
Güzel bir haber daha vermek istiyorum: Sevgililer günü için Arzu Hanım'la yine böyle bir çalışma ile karşınızda olabiliriz :)
Kampanyamıza katılan kişilerden mükerrer yorumları olan ve şartları tam olarak sağlamayan kişileri çekilişe dahil etmediğimi buradan belirtmek istiyorum...
Çekilişe dahil edilen kişi sayısı 46...
Katılımcı Listemiz : 
mihriban
Tuba Sanal
Bedia Cingöz
BuRcU
pelince....
Arzu Çor Denli
Pinar bilgen  paylaşımı yok
mehpare01
saliha temiz  paylaşımı yok
durubaby
lilishindunyası
şeyma ölmez
Neşeli23
asyahan paylaşım yok
Betul
ceylis
Karamelin Rüyası
light pink
ilke İzmirli
KUMRAL28
IReeM
leh
sansbizimleolsun
suzan7814
yağmurvil
Ya Nasip
fuşya
birsen Gürbüz
yeşim
Şaziye Özmen
Kübra Aksoy
sineminbahari
bilgee
nurcan öztürk
Özlem
Şenay Gazoz
çiğdem oğuz
Gülsen
Kaliteyitaniyalim
kampanyainsani
yüksel köse
durdane0110
m kemal
Tuğba Suyabatmaz 
Zeki Yılmaz
Özge Çay

Kazanan izleyicim :




Kazanan arkadaşımızı tebrik ediyorum, en kısa süre içerisinde iletişim bilgilerini pinarindunyasi@gmail.com adresine gönderebilirse yılbaşına kurabiyeleri elinde olur.

Kazanamayan arkadaşlarıma diğer kampanyalarımda bol şans diliyorum...
Sevgilerimle,


3 yorum:

  1. tebrıkler afiyetle yesinler inşallah;)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ediyorum.
    Hemen iletişime geçiyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. tebrikler İlke Hanım,
    Arzu hanım'ın kurabiyelerinden ben de aldım, çok güzeller cidden yemeye kıyamıyorsunuz,afiyet bal şeker olsun..mutlu yıllar, Yeşim

    YanıtlaSil