23 Ocak 2013

Ar-Yıldız Kampanyamızın Kazananları


Heyecanla sonucunu beklediğiniz bir kampanyamızın daha sonuna geldik.
Toplamda 151 yorum bırakılmış, ve bu yorumların içerisinden tekrarlı yorumları ve şartları sağlamayan katılımları çıkardığımda 93 katılım sağlanmış oldu.

Öncelikle çekilişe dahil olan kişilerin kimler olduğunu görelim.

çiğdem oğuz
gülten durak
selin pehlivan
melek bilgi
Bedia Cingöz
pelince....
nurten turhan
Arzu Çor Denli
birsen Gürbüz
KUMRAL28
elif_kumova
Seher elliüç
su perisi
Karamelin Rüyası
mihriban
ismail
psyche
HÜSNE ASLAN
suzan7814
yağmurvil
Ya Nasip
Şaziye Özmen
cicikan
AYBUKE067
Şenay Gazoz
kampanyainsani
yüksel köse
özlem cingöz
NİHAN KEÇECİ TALİ
bilgee
nilgün ataş
nazlı
Özlem
Meltem Küçükoğlu
Betul
hülya kaya
Saliha Temiz
m kemal
nedve
kampanya yahşi
sinemss
Itır
deniz öz
fatt32
edasen
kader's
kurtşan
spring
zelish
sineminbahari
dr_scengiz
Tuba Sanal
emine ener
lenaenes
zehra
Jasmin
cangz
banu durur
aslı tunalı
irem
ayse'gül
Berna Baçkır
fatih
ZEYNO SALCAN
zicemfero
Bensu Yener
Umut Sukran
hicranakbal
nilüfer
zahide er
şeyma ölmez
mehpare
nur içten
buket
bahar çetin
berna aykan
zeyzey
hakan demir
Berrak
neslihan2333
ev_in
nesrinn
yeşim gültekin
Esen Y.
müge
aylinn
chan06
meral erdönmez
aysenaz
hazal
senaa
Berna Karaca
ceylis

Firmamızın yoğunluğu sebebiyle çekilişi ben yaptım.

Kazanan takipçilerimi tebrik ediyorum.
İletişim bilgilerinizi lütfen pinarindunyasi@gmail.com adresine göndermenizi rica ederim.

Firmamıza bu harika çalışma için çok teşekkür ediyorum.
Sevgilerimle...




3 yorum:

  1. kazanamadım gitti şu ar yıldızı yedekte kalmışım bu seferde

    YanıtlaSil
  2. ben de maalesef bütün blog kampanyalarına katıldım fakat 1 tane bile kazanamadım blog kampanya sonuçlarını takip ediyorum hep belirli isimler kazanıyor genelde blog sahibi olan isimlerbunlar burada da cingöz soyadı ağırlıkta örneğin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Levent Bey, öncelikle şunu belirtmeliyim ki çekiliş şartlarını tam olarak okumuyorsunuz! Şartları eksiksiz yerine getirmediğiniz için çekilişlerime sizi dahil edemiyorum.
      Kampanyalarıma herkes katılmakta özgürdür, blog sahipleri de dahil.
      Bahsettiğiniz şekilde sadece blog sahipleri kazanmıyor hatta kampanyalarımın çoğunda sadece katılımcılar kazanıyor.

      Sil