13 Ocak 2013

Galata Cosmetic, Rosa Impex'den gelen hediyelerim :)


İtiraf ediyorum, biz bayanlar kozmetik düşkünüyüz!
Hatta o kadar çok kozmetik ürünlerine aşığız ki çekmece, sepet dolusu kozmetik ürünleri mutlaka her bayanın kişisel eşyaları arasında bulunur.
Daha henüz kullanamadığım bir o kadar kozmetik ürünüm var :)

Kozmetik ürünü demişken sizler için harika bir site tavsiye edeceğim.
Galata Cosmetic diğer adıyla Rosa Impex bana süper bir set yolladı :)
Bu set için Ebru Hanım'a ve diğer Galata Cosmetic ekibine çok teşekkür ediyorum.

Ürünlerin içerikleri piyasada gördüğüm ve kullandığım ürünlere göre çok farklı.



Hediye Paketimin İçeriği:
1 adet Goat's Milk Saç Güçlendirici
1 adet Goat's Milk Süper Nemlendiricili Yüz Kremi
1 adet Goat's Milk Gündüz Kremi
1 adet Goat's Milk Yüz Kremi
1 adet Goat's Milk El Kremi
Ve diğer ürünlerden numuneler

Hali hazırda bu aralar düzenli olarak bir ürün kullanmıyor oluşum bana gönderilen bu setten bazı ürünleri kullanmama olanak sağladı ve sonuç tek kelimeyle muhteşem!
Öncelikle Goat's Milk Yüz Kreminin cildim üzerindeki etkisinden bahsetmek istiyorum.
Bu krem kesinlikle bildiğiniz kremlerden değil!
Yüzümde fazla oynamaktan kalan ufak lekeler vardı ve bu kremi kullanmaya başladığımdan beri bu lekelerin rengi açılmaya başladı!
Gönderilen broşürde bu ürün için yazılanların eksik olduğunu belirtmeden edemeyeceğim.

Ve bir diğer denemeye devam ettiğim ürün Goat's Milk Saç Güçlendirici..
Saçlarım fön, düzleştirici ve açma-boyama gibi sebeplerle epey yıpranmış durumda.
Ürünü henüz 2 kez deneyebildim ve birbirine dolaşan ve bu nedenle sürekli kırılan, kopan saçlarımda ürünle birlikte azalmalar başladı.
En önemlisi kolaylıkla tarayabiliyorum :)
Geriye kalan ürünleride şöyle bir inceledim ama henüz kullanmadığım için şuan birşey diyemiyorum. En kısa sürede onlarıda deneyip buradan görüşlerimi bildireceğim.

Ürünleri inceleyebilmeniz için www.galatacosmetic.com adresine uğramalısınız...
Ve son olarak siz takipçilerim için firmamız bu ürünlerden 1 kişiye gönderecek :)

Katılım için buradan ilgili kampanyaya ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder