9 Ocak 2013

İndirimlr.com ile Tüm İndirimler Bir Tık Uzağınızda..

Merhabalar, sizlere benim için önemli bir yeri olan bir siteden bahsetmek istiyorum.
İndirimlr.com, yarışma düzenlemiş ve bende bu yarışmaya katılmıştım.
Hediyeler sürprizdi ve belli bir takipçi sayısına ulaşıldığında çekiliş gerçekleştiriliyordu.
Genelde böyle şeylerde şansım olmaz derim ve katılmam çoğunlukla yarışmalara..
Derken bir gün bu sitenin düzenlemiş olduğu yarışmada 5000 kişi içinden kazanan kişi ben oldum :)
Ne şans ama! 
Bu sayede böyle bir sitenin varlığından haberdar olan ben kazandığım ürünleri 
ve
 bu siteyi sizlerle paylaşmak istiyorum.

www.facebook.com/Indirimlr
twitter.com/indirimlr

İndirimlr.com'da, bütün markaların yeni sezon ürünleri, koleksiyonları ve online alışveriş olanakları 
hakkında bilgi sahibi olabilir; 
en avantajlı alışveriş fırsatlarını ve kampanyalarını yakalayabilirsiniz.
Bütün giyim, ayakkabı, aksesuar, moda, ev dekorasyonu, elektronik-eğlence, bilgisayar, ev-bahçe, spor ürünleri ve sağlık-güzellik markalarını bir arada bulabilir, dilediğiniz ürünü birçok online indirim kampanyası ile en ucuza satın alabilirsiniz.
Markaların online shopları, indirim kampanyaları, ve outlet mağazaları için indirimlr.com'u takip etmenizi şiddetle öneririm.

Kazandığım ürünlerin görsellerini büyük bir mutlulukla paylaşıyorum sizlerle..

Hediye gelen paketimin içinden çıkan hediyeler...
  • Swatch marka saat
  • Dantel örgü bileklik
  • Lidyana.com'dan 40 TL hediye çeki
  • Çikolatasepeti.com'dan %20 indirim çeki
  • Lidyana.com'dan çikolata


İndirimlr.com sitesine bu güzel hediyeler için çok teşekkür ediyor, 
böylesine birbirinden harika fırsatları sunduğu içinde kendilerini kutluyorum.

Fırsatları takip etmek ve birbirinden ayrıcalıklı alışveriş indirimlerini kaçırmamak için mutlaka İndirimlr.com'u takip edin...

Sevgilerimle...

3 yorum: