3 Ocak 2014

Geç Kalmış Bir Yazı: MUTLU YILLAR!...

Herkese 2014 yılından merhabalar :)
Bu postumu sizlere hasta yatağımdan yazıyorum.
Acısıyla tatlısıyla 2013 yılı artık geride kaldı.
Bitmiş olan 2013 yılı için tüm olumsuz düşüncelerimi bir kenara bırakarak her yaşanandan ayrı bir ders aldığımı ve her dersle birlikte bir kez daha büyüdüğümü, insanları daha iyi tanıdığımı söyleyebilirim.
2014 yılında herkese en başta sağlık olmak üzere, barış, huzur, bereket ve mutluluk dolu günler dilerken; gelen bu yılın aşk dileyenlere aşkı yaşatmasını, bebek hayali kuranlara bu mutluluğu tattırmasını diliyorum.

Son zamanlarda ülkemizi yıpratan, bölücülük yaparak Türkiye Cumhuriyetini dağıtmaya çalışan kişilerin bu çirkin emellerine ulaşmamalarını ve barış içerisinde aynı topraklarda birlik olarak nefes almayı temenni ediyorum.

İnşallah herkesin tüm iyi dilekleri, niyetleri kabul olur. 

Tabii ki bu yılda bol bol sürprizler olsun :)

Beni takip eden, yazılarımı okuyan ve yorumlarıyla destek olan herkese teşekkürler...
Herşeyin gönlünüzce olması dileğiyle...

TÜM SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE MUTLU YILLAR..

Atölye Ful ile birlikte yılbaşına özel hazırladığımız kurs kampanyamızın kazanan ismi:


Tuğçe Hanım'ı tebrik ediyor ve bana ulaşmasını rica ediyorum.

Sevgilerimle...

2 yorum:

  1. Tuğçe hanım gelmezse yedek talihli var mı acaba:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde Hanım, Tuğçe Hanım ile iletişim kurduk :) İlginiz için teşekkürler.. İlerleyen zamanda yine sürprizlerimiz olabilir. Sevgiler...

      Sil