28 Nisan 2014

Farina Bella ile 15 Dakikada Zeytinli, Tuzlu Muffin Yaptım :)

Haftanın ilk gününden herkese günaydın :)
Geçtiğimiz haftalarda Kırık Şemsiye blogunun düzenlediği etkinlikte tanıştığım bir markaydı Farina Bella.
İlk kez bu hafta sonu misafirlere ikram etmek için denedim.
Ve sonuç harika oldu :)

Kutuyu incelediğimde beni mutlu eden bir detay vardı...
Kutu üzerinde ilk kez benim açtığıma dair Kontrol Etiketi..



Kutunun içerisinden çıkanlar:

Kutunun üzerinde yazdığı şekilde malzemelerin hepsini bir araya getirip karıştırmaya başladım.
Muffin hamuru içerisine zeytin parçacıkları ilave ettim.
Yalnız burada belirtmek istediğim bir detay var, kutu üzerinde 1 su bardağı sıvıyağ yazıyordu. Muffin bu nedenle biraz yağlı oldu.
Yağlılık istemiyorsanız yağ ölçüsünü biraz azaltın.

Fırına vermeden önceki hali..


200°C fırında 18 dakika içerisinde muffinlerim pişti.

Vee muffinlerim servise hazır :)

Lezzeti müthiş olan bu muffinlere herkes bayıldı.
Çay saatleri için tuzlu olarak tüketeceğim ürünler arasında yerini aldı.
Farina Bella-Kartal Gıda'ya ve beni bu lezzetlerle tanıştıran Kırık Şemsiye bloguna teşekkürler...


5 yorum:

  1. ellerinize sağlık, denemek isytiyorum ama malesef bulamadım internetten sipariş edeceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, 5M migroslarda görmüştüm. Oraya bir bakin derim.
      Sevgiler.

      Sil
  2. Eline sağlık olsun, sunumda çok hoş muffin kapların da olunca :) Kolaylıklar dilerim, Sevgilerle... www.beyhaninmutfagi.com

    YanıtlaSil