16 Ağustos 2014

Yaşıyor muyum ben :) Uzun bir aradan sonra, yeniden MERHABA…


Uzun zaman oldu yazmayalı diye başlayan bir çok blog yazısı var, bu da o girişlerden biri...
Bazı özel sebepler, iş yoğunluğu, günlük hayat telaşları derken zaman hızlıca akıp geçti.. 

Geçen bu süreçte beni blogdan ayrı koyan annemin geçirdiği rahatsızlık oldu.
Hayat bazen bizi derinden sarsan sürprizler yapabiliyor maalesef.
Ailece geçirdiğimiz zor günleri atlatmak üzereyiz çok şükür..
Hayatta en önemli şeyi bir kez daha anladım ki sağlık olmadan geri kalan herşey boş!

Beni merak edip arayan, soran arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.
Özellikle Hüzün Sarısı blogu yazarı Nihal'ciğim; desteğin için çok teşekkürler...

Dilerim bu satırları okuyan herkes iyidir.
Şuan bu satırları yazabilmek, sizlerle yeniden bir arada olmak güzel..
Kaldığım yerden satırlarıma devam edeceğim artık :)

Sevdiklerinizle her anı dolu dolu yaşamanız dileğiyle...


Sevgiler...

17 yorum:

  1. Pınarcım merhaba,
    Annene acil şifalar ve dualar ediyorum.
    Çok öpüyorum.
    Sevgilerimle,
    Canan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım,
      Güzel dileklerin ve duaların için teşekkür ediyorum.
      Sevgiler...

      Sil
  2. anneciğine geçmiş olsun, umarım şimdi iyidir, her şeyin başı sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum dileğiniz için.
      Sağlık şu hayatta en önemli şey!

      Sil
  3. Canım sevgili anneciğine tekrar geçmısler olsun...
    Allah şifalar nasip etsin...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim.
      Allah, cümlemize şifa versin.
      Sevgilerimle...

      Sil
  4. Allah sevdiklerimizi başimizdan, yanimizdan eksik etmesin.

    YanıtlaSil
  5. Biz iyiyizzz, siz de iyi olun.
    Geçmişler olsun, Allah ayırmasın.
    Hoşgeldiniz tekrar, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler..
      Sizde hoşgeldiniz, güzel yorumunuz, dilekleriniz için teşekkürler..
      Sevgiler...

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun,
    Ben de bloguma beklerim, iyi günler
    mutlugunlugum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  8. Annen umarım eski sağlığına kavuşmuştur. Geçmiş olsun .

    YanıtlaSil