13 Ekim 2014

Hayatı Makyaj'la ile Sonbahara Merhaba Etkinliği

Herkese merhabalar..

Biliyorum, çok ihmal ettim blogumu.. 
Ama elimde olmayan sebepler, arkası kesilmeyen aksilikler yüzünden toparlanamadım..
Detayları, neden bu kadar ara vermek zorunda kaldığımı, başkalarına da faydalı olabilmek adına yakında paylaşacağım.

Geçtiğimiz aylarda aldığım bir davet üzerine katıldığım blogger etkinliğinden bahsedeceğim.

Güzel bir davet ile başladı herşey..
Hayatı Makyajla blogu yazarı sevgili Ebru'nun daveti üzerine heyecanla bu etkinliğin gerçekleşeceği 6 eylül tarihini beklemeye başladım.

Etkinliğe elimde olmayan sebeplerden dolayı geç katıldım.
Gecikmiş olmama rağmen sıcacık bir ortamda buldum kendimi...
Mekan Bahçelievler'de yer alan Neria Cafe&Restaurant'tı.
Toplamda 17 blogger bir araya gelerek birbirinden güzel sohbetler ve sponsorların bilgilendirmeleri ile harika bir gün geçirdik.


Masadaki servis ve diğer detaylar çok hoştu :)



Mekan süslemesi Zeze Event tarafından gerçekleştirildi.


Etkinliğin sahibi Hayatı Makyajla blogu Ebru ile birlikteyken...


Taa Ankara'lardan gelmiş bir blogger aramızdaydı...
Severek takip ettiğim bir blog olan Nihan'la Makyaj ile selfie çekinmeden olmaz dedim...


Toplu bir çerçeve resmimiz olsun dedik(Sağdan sola): Tombul Sokak, Makyajlı Kareler, Hayat Reçeli, Hüzün Sarısı ve ben :)


Toplu bir selfie yapalım dedik :)


Bu da bizi heyecanlandıran anlardan bir kare...

Bu güzel etkinlikte en başta bizleri bir araya getiren sevgili Ebru'ya, sonrasında ise ürünlerini deneyimlememiz için gönderen tüm sponsorlara çok teşekkürler...

Bir sonraki postumda Hayatı Makyaj'la ile Sonbahara Merhaba etkinlik sponsorlarına değineceğim...

Sevgilerimle...


Etkinliğe Katılan Bloggerlar:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder