15 Ekim 2014

Hüzün Sarısı'ndan Gelen Mim...

Herkese haftanın ortasından merhabalar...
Hüzün Sarısı blogu sevgili Nihal, beni kendi sorularından oluşan müzik mimi ile mimlemiş :))
Müzik mimini Nihal'e kucak dolusu sevgilerimi göndererek cevaplıyorum...











1) Müzik denildiğinde aklınıza gelen tek kelime?
Ruh halim.

2)Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Veya dinlemeye ara verdiğiniz?

Bıkmak değilde saatlerce dinlemek artık keyif vermiyor diyebilirim.

3)Hayatınız boyunca hayranı olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini odanıza astığınız fan dediğimiz türden yani?

Üniversite yıllarımda Keremcem hayranı olduğum ve posterlerini odamın duvarına, gardolabıma astığım doğrudur :)

4)Kitap okurken müzik dinler misiniz?

Kitapla bütünleşebilmem için sessiz bir ortamı tercih ederim.

5)Çok klasik ama yine de sormak istiyorum. Sizin türünüz hangisi?

Ayırt etmem gerekirse pop müzik öncelikli tercihim ama diğer türlerden de sevdiğim parçalar bulunur.

6)Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı?

Yoğun gürültü barındıran diğer tabirimle kafa şişiren müzikleri asla dinlemem. Bunalım, damar havasındaki parçalarda dinlemediğim türlerden...

7)Size bir şarkıcı olsanız kim olmak isterdiniz desem?

Sanıyorum hiç kimse olmak istemezdim... Şarkıcı olmaya hiç özenmedim çünkü.

8)İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?
Sektör olarak son yıllarda benim gözümde gittikçe önemini yitiren, yapılan müziklerin kalıcılığının eski yıllara göre hafta dolmadan değiştiği bir mecra halinde..
Eski şarkılar bir ömür dinlediğimiz ve dinledikçe bizi dinginleştiren türlerdendi..

Son yıllarda ise albüm üstüne albüm ve her gün yeni yeni isimleri görüyoruz.Bir o kadar da samimiyetten uzak kişiler..
Bunlar da sektörün kalitesine darbe vurarak değersizleştiriyor.
Bu yönde ülkemizi değiştirmek ve kaliteyi yıllarca, asırlarca korumak isterdim.

9)'Bu şarkı benim!' dediğiniz bir şarkı var mı?

Sıla'dan Kafa şarkısı tam benlik... 




10)TV lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum.
Talk Show programlarını izlediğim pek söylenemez.. Ama isim vermek gerekirse bu alanda en başarılı isim bana göre Beyazıt Öztürk...

11)Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim kim olur?

Mustafa Topaloğlu :) Aklıma ilk gelen isim bu ama liste yapsam sayfayı doldururdum sanıyorum...


Bu güzel mimi yanıtladıktan sonra Alice Makyaj Diyarında, Bademle Buduk, Canan ZerkinliEvde Yazar, Gülsen DoğanHa Pollyanna Ha FullyannaHayat Reçeli, Hayatı MakyajlaKelebek Etkisi, Pembe Kreasyon ve Süslü Şirine bloglarını mimliyorum ve heyecanla yanıtlarını bekliyorum...



Herkese kucak dolusu sevgiler...

6 yorum:

  1. Mim için teşekkürler, konu keyifliymiş.En kısa zamanda yanıtlayacağım ben de, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Müziği çok severim :) Mimlediğiniz için teşekkür ederim en kısa zamanda yapacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Mim için teşekkür ederim :) Müzikle çok aram yok, sanırım yapmayacağım o yüzden. Ama başka şeylerle ilgili bir mim olursa mimlenmeyi çok isterim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanıtın için teşekkürler :) Farklı bir konuda mim olduğunda seni mimlerim yine ♥

      Sil