4 Kasım 2014

Gratis Alışverişim

Geçtiğimiz hafta hem kendim için hemde ev için ufak tefek ihtiyaçlardan oluşan bir alışveriş yaptım.
Gratis'e uğramak benim için kaçınılmazdı.
Bu alışverişimden aldıklarım:

Loreal Excellence Ombre No1, nasıl böyle bir şeye cesaret edebildiğimi bilmiyorum.
Uygulama sonrasında başarabilirsem eğer sonuçları paylaşacağım.
18.50 TL'ye geldi.


Colgate Optic Beyaz 25 TL ve üzeri alışveriş yapanlar için fırsat indirimindeydi.
4.95 TL'ye aldım
Essence Aquatix serisinde The Ocean Sand en bayıldığım renk oldu :) 4.25 TL'ye aldım.

Essence Colour&Go 153 sweet or nude, 2.95 TL ödedim
Essence Colour&Go Quick Drying 32 Gold Rush bu serideki tüm ojeler 1.00 TL
Essence Colour&Go Quick Drying 45 Date With The Night 1.00 TL'ye almış olmama rağmen beklediğimden iyi bir performans gösterdi.

Pastel Oje 43'ü 2.85 TL'ye aldım.
Pastel Oje Nude Greege 757, son günlerde epey popüler bir seri :) 2.85 TL.


Ariel Professional Leke Çıkarıcı 25 TL ve üzeri alışveriş yapanlar için fırsat indirimindeydi.
3.50 TL'ye geldi.
Persil Jel Duo Capsul, 25 TL ve üzeri alışveriş yapanlar için fırsat indirimindeydi.
9.90 TL'ye aldım
İthal kurdelaya 0.75 TL ödedim.
Çeşitli şeyler için şimdiden bitirmiş durumdayım :)

Bu alışveriş postumda bu kadardı..
Bir sonraki postumda aldığım kurdelayı nerelerde kullandığımı anlatacağım..

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder