23 Haziran 2015

Bahara Merhaba Partisi Sponsorları

Uzun bir ara sonrası merhaba..
Yeni iş, yeni ortam ve alışma süreci derken buraları epeyce boşladığımın farkındayım.
Hızlıca bir geri dönüş yapıyor ve sizlerle paylaşamadığım, katıldığım davet ve etkinliklere hız kesmeden aktarmak istiyorum.
Sonrasında ise planladığım yeni projeler, içinde bulunduğum çalışmalar, denenen ürünlerle birlikte, bloglara dair postlara yer vereceğim..

Daha önce sizlere Bahara Merhaba Partisi ile ilgili ilk postumu ve partinin detaylarını anlatmıştım (burada).
Bu postumda günü güzelleştiren ve bizlere hediye gönderen firmalara teşekkür edeceğim.

Hotpoint, herkese en keyifli anlarımıza yarenlik eden çay makinelerinden gönderdi.
Çok teşekkürler...

Activar, hepimize bakım ürünlerinden ve yanında cilt bakımını destekleyici gıda takviyesi gönderdi.
Teşekkürler.

Keramika, yeni model ürünlerinden göndermişti bizlere.
Tek kelime ile bayıldım diyorummm :)

Lav, hepimize bu özel çay setinden hediye gönderdi.
Teşekkürler...

Erkap Kek Kalıpları'na bu renkli kalıplar için teşekkürler..

Blogger dostu Pakmaya her daim özel lezzetleriyle bizlerin yanında oldu.

Porland, bizlere bu güzel kupalarından göndermiş..

Eriş Un'a iştah kabartan bu güzel hediyeleri için teşekkürler...

Mutfakların kurtarıcısı ve baş yardımcısı ürünleri ile Koroplast'a hediyeleri için teşekkürler...

Daha önce blog etkinliği sayesinde tanıştığım bir lezzet olan Anavarza Bal'a değerli hediyesi için teşekkürler...

Sos denilince ilk akla gelen Calve'ye bu güzel lezzetleri için teşekkürler...
Saç bakım rutinimin değişmez parçası HC Hair Care'ye teşekkürler...
 
Günün en değerlilerinden "Ayrılığın Dört Hali" adlı kitabıyla Nurunisa Hanım bizleri mutlu etti ve hepimizin kitaplarını bizzat imzaladı. Çok teşekkürler...

Bu güzel kitap için teşekkürler Aşk-ı Mizaç..

Abur denildiğinde ilk gelen marka Pepsico'ya bu güzel paket için teşekkürler...

Ürünlerini büyük bir keyifle kullandığım bir marka olan Farmasi'ye çok teşekkürler...

Flormar'a bu şirin lip balm için teşekkürler...

Bu güzel günde emeği geçen değerli arkadaşlarım  Funda AydenizOya EmerkSelma Mollaoğlu ve Sibel Yalçın'a çok teşekkür ediyorum..
Başarılarının devamını diliyorum bu güzel yürekli kadınların...

3 yorum:

  1. Bayıldım sponsorlara, özellikle Keramika tabağı muhteşem, hepsini güle güle kullanın :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Fulya'cım, bende bayıldımmm Keramika'ya..
      Öpüyorumm..

      Sil
  2. Ne güzel bi etkinlik olmuş hediyeler de harikaa :) Bloğunuzu da takibe aldım ben de beklerim :)

    YanıtlaSil