23 Temmuz 2015

Bioblas Color&More Saç Boyası ve Color Intense Şampuan Deneyimim

Günaydınnn..
Epeydir deneyim yazısı yazamıyordum..
Yakın zamanda bana gelen ve instagram hesabımdan sonucunu paylaştığım Bioblas Color&More saç boyası ve Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Şampuanı yazmak, anlatmak istedim.

Saç boyası uygularken içerisine zeytinyağı, bemiks ampül veya evigen ampül eklerim yıpranmayı en aza indirmek için..
Bioblas Color&More saç boyası kitinde diğer boya markalarından farklı olarak 5 mineral ve vitamin içeren besleyici bir yağ ilave ediyoruz karışıma.

1 boya kiti içeriği:
Krem boya içeren tüp
Oksidan krem içeren uygulama şişesi
5 mineral ve vitamin içeren bitkisel yağ
Boyama sonrası renk koruyucu şampuan
Boyama sonrası yoğun bakım maskesi
Eldiven
Kullanım kılavuzu

Ben renk tonu olarak Balköpüğü 7.4 ile Badem Kahve 7.99 renklerini karıştırarak istediğim tonu elde ettim.
Karışımı üzerinde yazdığı şekilde hazırladıktan sonra saçlarıma uyguladım ve 30-40 dakika arasında beklettim.

Ve sonuç...

Diğer markaların saç boyaları ile kıyasladığımda Bioblas Color&More saç dökülmesini önleyen içeriğe sahip. Set içerisindeki bitkisel yağ saça direnç kazandırıp yıpranmayı en aza indiriyor.
Boyama sonrası paket içerisinden çıkan maske ile ancak yumuşatabildiğim saçlarım Bioblas Color&More saç boyası ile durulama sonrası maske uygulamadan dahi yumuşak.
Rengin kalıcılığı ve beyaz kapama oranı diğer boyalardan daha da iyi.
Sanıyorum en önemlisi saçlarımda boyama sonrasında oluşan dökülme en aza inmiş halde :)

Saç rengini korumak adına piyasada birçok ürün yer alıyor.
Bazı ürünlerden memnun kalırken bazılarının vadettiğini yerine getirmediğini düşünüyorum.
Bioblas öncelik olarak şampuan ile piyasada bilinen bir marka.
Boya serisini destekleyecek ve diğer yandan da bizlerin büyük sorunu olan saç dökülmesini azaltacak özellikte bir ürün sundu.
Saçlarımı boyama sonrasında Bioblas Color Intense Saç Dökülmesine Karşı Şampuanı kullanmaya başladım.
Şampuan saçlarıma hoş bir koku, yumuşaklık ve parlaklık veriyor.
1 ayı geçmesine rağmen saç rengimdeki açılma düşük oranda oldu. 
Beyaz kısımlar ilginç şekilde hala belirgin değil :)
10 gün sonrasında beyazların hemen ortaya çıkmaya boyama sonralarında hiç hoşlanmadığım bir durumdu.
Bu sefer bunu hiç yaşamadım.
Ve memnuniyetle kullanmaya devam ediyorum.

Beni bu güzel ürünlerle buluşturan Bioblas'a ve bu zincire beni de dahil eden sevgili arkadaşım Beğendim Paylaştım blogu yazarı Şerife'ye çok teşekkür ediyorum...

Bir sonraki postta görüşmek dileğiyle..

1 yorum:

  1. ürün süper bende kullandım canım bloğumda da var... beklerim http://rnkync.blogspot.com.tr/2015/07/tesekkurler-bioblas-tesekkurler-ilknur.html

    YanıtlaSil