15 Ekim 2015

Rengini Bul ile Feronya Serüveni


Herkese merhaba, 
Geçtiğimiz günlerde sıcak insanların olduğu ve keyifli geçen bir etkinliğe katıldım.
#rengini_bul etkinliğin adı..
Bu güzel etkinliği birbirinden değerli iki nadide insan Hayatı Makyajla Ebru ve 
Bir Buket Kozmetik Buket, özverili ve yoğun bir çalışma ile kısa sürede hazırladılar.

Tanıdığım blogger arkadaşlarımla tekrar bir arada olmak ve yeni blogger arkadaşlar edinmek bu etkinliğin en keyifli yanı diyebilirim :)

Etkinlik mekanı Taksim'de yer alan Feronya Hotel'di.
Daha öncede bu otelde bulunmuştum.
Otel çalışanları bizleri en iyi şekilde ağırladılar.
Özellikle de bu gün için arkadaşlarımıza destek olan ve bizler için her detaya önem vererek ortamı hazırlayan Yasemin Hanım'a çok teşekkür ediyorum.

Otel konum olarak kolayca ulaşabildiğim bir noktada bulunuyor.
Otele vardığımda beni karşılayan güzellikler...

O gün bizler için lezzetli ikramlarda bulundular ve tüm ikramları taze ve bizlere özel olarak hazırlamışlardı.

Bizlere özel olarak toplantı salonunda tüm etkinlik sürecini geçirdik. Kat bize aitti diyebilirim :)
Projeksiyon ekranı, konuşma kürsüsü, misafir sponsorlar için bekleme alanı ve tadım ve hediye köşesiyle tam anlamıyla hazır ve eksiksiz bir ortamda bulduk kendimizi.

Güne dair detaylarla başbaşa bırakıyorum sizleri. Sonraki postlarda detaylara yer vereceğim. 





4 yorum:

  1. fotoğraflara bayıldım pınarcım sen de çok şıksın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, sende şık ve bir o kadarda hoştun :) Sebebini sonradan öğrendim; sağlıkla, mutlulukla gelsin evinize yeni üyeniz ♥♥♥

      Sil
  2. çok güzel bir gündü bence :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim içinde keyifli ve güzel sohbetlerle dolu bir gündü :)) Tekrarını çok zaman geçmeden yapmak lazım..

      Sil