21 Mayıs 2015

Bahara Merhaba Partisi


Günün 2. postu ile karşınızdayım,
Blog yazarlarını sürekli olarak etkinliklerde, davetlerde görürsünüz.
Bir araya gelmek genel olarak etkinlikler vesilesiyle olsa da aslında bir arada olmayı, sohbeti severiz.
Nisan ayı başında birbirinden özel ve güzel 4 kadının düzenlediği harika bir partiye katıldım.
Bahara Merhaba Partisi Taksim'de yer alan Feronya Hotel'de gerçekleşti.
Bu güzel partinin değerli mimarları Funda AydenizOya EmerkSelma Mollaoğlu ve Sibel Yalçın...



Günlerce süren hazırlıklar ve koşturmacalar sonunda bizlere keyif dolu bir gün yaşattılar.
Mekandan mutlu ayrılmamıza sebep olan güler yüzleri, ilgi ve alakaları için bu harika 4 kadına teşekkür ve sevgilerimi gönderiyorum
. 
Kendi aralarındaki o müthiş uyum tüm partiye yayılmıştı..
Sıcacık bir atmosferde gelişti tüm sohbetler, paylaşımlar..

Feronya Hotel'in açık büfe ikramları ile damağımız şenlendi.
Feronya Hotel'e ve tüm çalışan personeline bizlere olan ikramları ve ev sahiplikleri için teşekkürler...

Masalarda oturma düzeni vardı, bana ayrılan alandan bir kare..

Bi Mutfak İki Şef yazarı Özlem Mekik sıcak ve içten konuşmalarıyla sanki daha öncedende hep tanırmışım gibiydi.
Aynı zamanda Ziyade Fasıl olarak partinin sponsorlarındandı.

Sevgili Özge Eyüpoğlu orada küçük bir konser verdi.
Ben partiye geç katıldığım için son şarkısını dinleyebildim sadece :)
Bu güzel dinleti için teşekkürler..

Güneş Tulga, beden dili, ses tonu ve renklerin hayatımızdaki önemini anlattı.
Bu hoş bilgiler için teşekkürler..

Sponsorlara bir sonraki postta yer vermek istiyorum.
Günden diğer kareler ile postumu sonlandırıyorum..

Koroplast önlüklerimiz ve biz :)

Selfie çekme çabalarımız :)

Etkinlik Sponsorları
HOTPOİNT 
CALVE 

1 yorum:

  1. güzel fikir paylaşım için teşekkürler bloğunuzu taibe aldım bende beklerim sevgiler:)

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil