8 Mayıs 2013

Nesfittt Sen Cansın, Hele Ballı-Bademli Doyum Olmaz Sana

Sabahları genel olarak kahvaltı etmeye üşenen biriyim. Evde tek başıma olunca, sohbet edeceğim kimse olmayınca haliyle hemen hazırlayabileceğim bir kahvaltı tantanası yaşıyorum.
Malumunuz bayan olunca yoğun tempo içerisinde formunuza ve sağlığınıza dikkat etmeniz gerekiyor...


Nesfit'in kırmızı meyveli olan çeşidini severek kahvaltı öğünü olarak tüketen ben Fikrimühim'in tanışma programı sayesinde yeni çıkardığı çeşidi 
Ballı Bademli ile tanıştım :) (Fikrimühim ekibine buradan çookk teşekkür ediyorum.)
Gelen paketimin içerisinden 1 adet Nesfit Ballı Bademli 10 adet Migros ve Tansaş'larda geçerli %50 indirim kuponu, 1 adet Nesfit kase çıktı...


Sabırsızlıkla bu lezzeti kaseme boşaltıp üzerine süt ekleyerek afiyetle tükettim. Yoğurt-Nesfit karışımı yaparak da tüketebilirsiniz.

Akşamları tv karşısında çay keyfi yaparken Ballı Bademli Nesfit vazgeçilmez bir aperatifim haline geldi.. Cips, kek, çikolata vb. ürünler yerine artık nesfit yiyorum...


Ürün hakkında daha detaylı bilgiye ulaşmak için

Nestle Nesfit İnternet Sitesi:

Nestle Nesfit Facebook Sayfası:

Sizde Fikrimühim olup yeni çıkan ürünleri denemek istiyorsanız bana mail adresinizi iletin, ben de size üye olmanız için davet göndereyim.

Sevgilerimle...

2 yorum:

  1. Ben dce Nesfit çiyim: Pekmez ya da bal katıyordum. Sanki bilmişte yapmışlar. iyi günler.

    YanıtlaSil
  2. Fascinating blog! Is your theme custom made or did you download it from
    somewhere? A design like yours with a few simple tweeks would really make my blog shine.

    Please let me know where you got your theme. Thanks a lot

    Feel free to surf to my site ... online metronome

    YanıtlaSil