26 Temmuz 2013

İndigitti.com Kampanyamızın Sonucu..

Herkese sahur vaktinden merhabalar :)
Bir süredir buralarda yoktum, çeşitli sebeplerden dolayı bloguma ara vermek durumunda kaldım. Zaman içerisinde bu sebepleri görsellerle birlikte sizlere yazacağım.
Umarım geçen bu süre içerisinde herkes iyidir :)


Son bir çalışmamız kalmıştı sonuçlandırmadığım..
1 talihlimiz ahşap standlı salata sosu seti diğer talihlimiz ise 4'lü silindir şamdan kazanacaktı.

Firmayla görüşmelerim sonucunda kazanan talihlimizi açıklıyorum:


Kazanan takipçilerimi tebrik ediyor, iletişim bilgilerini pinarindunyasi@gmail.com'a göndermelerini rica ediyorum.

Ramazanın rahmetini, bereketini yaşadığımız bu günlerde gönüllerinizin huzur, sofralarınızın bereketli olması dileğiyle; Hayırlı Ramazanlar!


4 yorum:

  1. Merhaba, özel dikim gelinlik ve abiye kampanyanızın sonucu ne oldu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Kampanyamızın sonucu facebook sayfamız üzerinden açıklanmıştır.
      https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=528761977182312&id=133252153399965

      Sil
  2. Merhabalar,
    Ellerinize emeğinize sağlık. Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Selda Hanım, bloguma hoşgeldiniz :) Takibe aldım sizi, bazı tariflerinizi en kısa sürede uygulayacağım.
      Dilerim keyifle sizde benim paylaşımlarımı okursunuz..
      Sevgiler...

      Sil