16 Nisan 2014

Kırık Şemsiye ile Bahara Merhaba Dedik Biz...

Geçtiğimiz cumartesi günü Kırık Şemsiye blogunun tatlı sahibesi Esra'nın Secret Garden İstanbul'da organize ettiği blogger buluşmasındaydım.
Kırık Şemsiye, gün boyunca bizlere sıcaklığı ve güler yüzü ile çok başarılı bir şekilde ağırladı.
Esra'ya bu güzel gün için çok teşekkürler.
Etkinlikte daha önceden tanıdığım blogger arkadaşlarla yeniden bir arada olmak ve yeni blogger arkadaşlarla tanışmak günün en heyecan verici yanıydı.
Havanın o gün yağışlı olması ilk etapta beni düşündürsede brunchımıza gölge düşüremedi :)

Bu resim bloggerların gelmesini beklerken...

Ve bloggerlar toplandık, pozlarımızı vermeye başladık...


Kırık Şemsiye etkinlik düzenler de şemsiyesiz olur mu?
Harika bir manzara eşliğinde günümüzü noktaladığımız bu karede Özcan Şemsiyeleri'ne bu güzel kırmızı şemsiyeler için çok teşekkürler...

Brunch'ta bizler için herşey düşünülmüş.
Çilek tutkunu biri olarak masamızda çilek bile vardı :)

Candaroğlu Süt Mamülleri, peynir çeşitleri ile ziyafetimize lezzet kattı.

Kırmızı şemsiyeli kurabiyelerimiz Pastadapasta'nın yapımıyla damak tadımızı renklendirdi.


Etkinlikte Amwey, Hipp Mamaları, Kozmoklinik, Parti Paketi ve Pinkblack bizlerle birlikteydi.

Etkinlikten diğer karelerimiz:

Parti Paketi'ne bu güzel hediyeleri ve balonları ile bizleri eğlendirdikleri için çok teşekkürler..




 Parti Paketi ve Hipp sponsorluğunda çerçeve pozumuz..

Bizleri bir araya getiren bu buluşmada ev sahipliği yaparak bizleri güler yüzü ve neşesiyle çok güzel ağırlayan arkadaşım Esra(Kırık Şemsiye)'ya çok teşekkür ediyorum. 
Esra'm, canım benim; sayende eski arkadaşlarla özlem giderip, yeni arkadaşlıklara yelken açtık :)


Katılan Bloggerlar:


Tüm sponsorlara ayrı ayrı teşekkürler.
Postun uzun ve sıkıcı olmaması adına sponsorlara dair yorumlarımı bir sonraki postumda okuyabilirsiniz.

Sevgiler...

3 yorum:

  1. Harika bir buluşma olacağını düşünüyorum. Mailimi gönderdim :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Resimler güzel biz güzel harikaydı iyiki tanışmışız tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, ruhumuzun güzelliği resimlere yansımış :)
      Tanıştığımıza çok memnun oldum.
      En kısa sürede hep birlikte bir araya gelelim yine ;)

      Sil