15 Nisan 2014

Watsons'a Uğramadan Olmaz

Herkese kocaman bir günaydınnn :)
Aramızda alışverişi sevmeyen var mı?
Sanıyorum ki yoktur.

Her hafta düzenli olarak gittiğim Watsons mağazasından resimde gördüğünüz cicileri aldım :)

Bu alışverişimden neler almışım birlikte bakalım..

Watsons kremli sıvı sabunları şiddetle denemenizi tavsiye ederim. Kokuları müthiş ben ballı ve sütlü çeşidi ile çilekli ve yoğurtlu çeşidini aldım.

Duru Moods duş jeli: İçeriğindeki pırıltılar beni şımartmak için düşünülmüş.

Golden Rose Rich Colour 10: Fırça yapısı kalın bu ojeyi deneyimleyip paylaşacağım.

İpana 3 Boyutlu Beyazlık Luxe: Dişlerimde beyazlık etkisi oluşturacağını düşünerek diş macunumu değiştirdim.

Pantene Doğal Sentez Güçlendirici Bakım Serumu: Daha öncede kullandığım bu serum yıpranmış saçlara işlem uyguluyorsanız koruma görevi üstleniyor.

Watsons 10x3lü Islak Mendil: Her an, her yerde ihtiyacım ve çantamdan asla ayırmam.
Watsons siyah nokta temizleme aleti: Elle siyah noktaları sıkmaya çalışmak bazen olmadık izlere dönüşebiliyor, bu ürünle bu sorundan kurtulacağımı düşünerek aldım.
Denedikten sonra blogumda işlevine dair paylaşımda bulunacağım.

Watsons su geçirmeyen yara bantları: Bu bantları özellikle su geçirmediği için aldım :)

Watsonsa gittiğinizde özellikle aldığınız ürün nedir?
Yorumlarınızı bekliyorum...

Sevgilerimle....

4 yorum:

  1. hepsi de çok güzel canımcım, güle güle kullan :)
    refill sıvı sabunları sabunluğa koymak rahat mı? kaç ml merak ettim canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, paketin kesim için işaretli yerinden kestiğinde rahatlıkla sabunluğa aktarabilirsin. Ürün 500 ml.

      Sil
  2. Güzel günlerde kullan tatlım tanıştığıma çok ama çok mutlu oldum umarım tekrar karşılaşırız öpüyorummmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, bende tanıştığımıza çok memnun oldum. En kısa sürede yine bir araya gelelim :) Öpüyorumm...

      Sil