28 Ekim 2014

MİM - Yiyecekler ve İçecekler

Soğuğun etkisini iyice hissettirmeye başlayan bir İstanbul gecesinden herkese merhaba :)

Son zamanlarda mim etkinlikleri epeyce artmış durumda.. Hoşuma gitmiyor da değil, takip ettiğimiz blogları tanıma şansını mimler sayesinde elde ediyoruz.

Sevgili Süslü Şirine ve Yasemin Kokulu Bir Hayat beni blogunda yiyecekler ve içecekler konusunda mimlemiş, kendilerine teşekkür ediyorum :)


En Sevdiğiniz Yemek
Bir çok yemeği severim aslında.. Sevmediklerimden bahsetsem daha kolay olur sanırım.
Enginar ve kerevizi hiç sevmem!

En Sevdiğiniz Tatlı
Çikolatalı olan herşeye bayılırım. Profiterol, yaş pasta, kazandibi, waffle diye sınırlayayım bu soruyu ;)


Siz çocukken anneniz sizi
Mutfaktan alıkoyamazdı. Annemin işe gittiği günlerden birinde eve çocukluk arkadaşlarımı topladım.
Hep birlikte güzel bir kahvaltı yapacağız ve bunun için patates kızartıyoruz..
Derken sohbete dalan biz ocakta kızarıp yanmaya başlayan patatesleri unuttuk.
Haliyle tecrübesizlik ve bilgisizliğin verdiği refleksle suyu yanan tencereye boşaltmamızla tencerenin alev alması bir oldu.
Nasıl söndüreceğimizi bilemedik, derken tencerenin kapağını kapattım o can havliyle..
Kızgın yağ dolu bir tencere veya tavaya asla su dökmemek gerektiğini o zaman hepimiz anladık...

Çocukken de Şimdi de
Abur cubur yemekten vazgeçmiyorum :)

Yemeği Sevdiğiniz İlginç Şeyler
Kek hamuru :)

Türk Mutfağı Dışında
İtalyan mutfağını severim. Pizza, lazanya, ravioli.. Tatlı olarak panna cotta ve tiramisu..

Yemeği Sevdiğiniz Sağlıksız Şey
Çikolata :)

Alerjiniz
Çok şükür hiçbir şeye alerjim yok.

Kitap okurken, film izlerken vs. elinizin altında bulunmasını istediğiniz şeyler
Çikolata, kuruyemiş, cips, sıcak veya soğuk içecek...

En Sevdiğiniz Meyve
ÇİLEK.. Hiç tartışmasız...

En Sevdiğiniz Atıştırmalık
Cips ve patlamış mısır..


En Sevdiğiniz İçecek
Çay, sıcak çikolata, kola, kahve vazgeçilmezlerim..

Asla Yemeyeceğim, İçmeyeceğim Dediğiniz Şeyler 
Brokoli, kereviz, enginar, sakatat(kokoreç ve ciğer hariç) asla yemem.

Sonsuz Tane Olsa Yiyeceğiniz Şeyler
Çikolata ve çilek ikilisi..

Çorbaların Kralı
Annemin ev yapımı o meşhur tarhanasını tek geçerim :)

Kahvaltıda Tercih Ettiğiniz Şey
Bal-kaymak veya annemin mis kokulu böreği..

Açken Ben
Kendimde değilim, agresif ve aç kaldığım süre uzadıkça ses kontrolünü kaybeden birine dönüşebiliyorum :)

Bir Keresinde Yemek Yerken
Ekmeğin kıtır tarafının diş arasına girmesiyle dişimi kırmıştım, yoğun çalıştığım bir döneme denk gelince 3 gün boyunca diş doktoruna gidememiş ve dişimin hava alması, içine besin parçası kaçması sebebiyle o süre boyunca ne yiyebildim ne de içebildim!


Mim sorularımız bu kadardı :) İsteyen herkes mimi yanıtlayabilir...

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder