2 Kasım 2014

Watsons İndiriminden Aldıklarım :)

Herkese keyifli pazarlar,
Son günlerde birçok markada indirim fırsatları bitmek bilmiyor.

İndirim dönemlerinde özellikle ihtiyacım olan veya sürekli kullanmakta olduğum ürünleri almaya özen gösteriyorum.
Watsons, %50'ye varan indirimler yapmasının yanı sıra birçok markada 1 alana 1 bedava şeklinde fırsatı sundu :)
Üstelik 100 TL ve üzeri alışverişlerde 1000 puan Watsons Card'lılar için hediye! 

Hal böyle olunca alışveriş kaçınılmaz oldu benim için.
İndirim bugün yani 2 Kasım'da son bulacak.
Gitmeyenler varsa bu fırsatı kaçırmamak için acele edin.

Bakalım, bu indirimden ben neler almışım?

Sensodyne Tam Koruma+Beyazlatıcı Diş Macunu 16.90 TL idi, 1 alana 1 bedava kampanyası ile 2 adet aldım :)
Garnier Saf ve Temiz 3'ü 1 arada indirim üzerine indirim yapılınca 5.95 TL'ye geldi.
Denemeyi çok istediğim bir üründü. Ürün değerlendirmesini buradan paylaşacağım..
Palette Natural Color saç boyası 9.25 TL satış fiyatı üzerinden 1 alana 1 bedava kampanyası vardı.2 ürün fiyatına 4 ürün almış oldum :)
Watsons Kare Makyaj Pamuğu 3.99 TL
Superdrug Saç Spreyi indirimdeydi 6.50 TL'ye geldi
Mine Banyo Perdesi, bu ürün indirimi en çok olan ürün oldu ve 2.99 TL'ye aldım :)
Sizcede çok şirin değil mi?
Activex sıvı el sabunu, 25 TL ve üzeri alışveriş yapan herkes için 3.50 TL indirimli fiyatla kasa önündeydi ve aldım...
Flormar Matte M01 3.95 TL
Flormar Quick Dry Fiery Red 2.95 TL

Benim bu bayram indiriminden aldıklarım bu kadar..
Kozmetik ürünlerine şu sıralar ihtiyacım olmadığı için en acil ihtiyacım olabilecek ve sürekliliği olan ürünleri aldım.

Siz, neler kaptınız bu indirimden?

Sevgiler...

3 yorum:

  1. Merhabalar moda sitemiz sizlere daha iyi hizmetler sunmak amacıyla artık yayında kadınlar için moda artık yeni trendlerle bizde astroloji deyince ilk aklınıza gelen biz olalım güzellik yılında sizlere yepyeni bir heyecan katmaya geliyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan bayıldım baykuşlu perdeye =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beni bu alışverişte en çok mutlu eden şey baykuşlu bu şirin perde oldu :))

      Sil