18 Kasım 2014

Blog İzleyicisi Nasıl Olunur?

Blog takibe almayı bilmeyen okuyucularımız için bunu nasıl yapabileceklerini anlatan bir yazı yazmak istedim bu kez..
Bazı forum ve bloglarda yapılan yorumlarda veya bana gelen mesajlarda buna dair sorular alıyorum.
"Okuduğunuz, beğendiğiniz bir blogu nasıl takibe alabilirsiniz?" bu yazımda bu konuya değineceğim.

Takipçi sayımıza tek bir kişinin bile gelmesi biz bloggerları ne kadar mutlu eden bir durum, alınan her yorum veya gelen her mesaj-mail gibi..
İzleyici sayım arttıkça daha çok faydalı olabilmek adına farklı konuları araştırmaya ve yazmaya çalışıyorum.

Herhangi bir blogu takibe almanız için yapmanız gerekenleri resimlerle size anlatmaya çalışacağım.
Sadece mail adresinizin olması blogları takip edebilmeniz için yeterli :)

İlk etapta bloglarda yer alan "Bu siteye katılın" butonuna tıklıyoruz(Bazı bloglarda bunu göremeyebilirsiniz, özellik devre dışı bırakıldığı için).
Karşımıza çıkan ekranda Google, Twitter Yahoo vs. seçeneklerinden hangisinde üyeliğimiz varsa o butona tıklayarak mevcut mail adresimiz ve şifremizle giriş yapıyoruz 


Hesabımıza giriş yaptıktan sonra 3. adım olarak "Bu blogu izle" butonuna tıklıyoruz.


Son adım olarak "Bitti" butonuna tıklayarak blogun izleyicileri  arasındaki yerimizi alıyoruz :)

Gördüğünüz üzere blog izleyicisi olmak, takip etmek çok kolay..
Bloglarla ilgili olarak bu tür yazılarım bundan sonra blogda yer alacak.
Merak ettiğiniz, yapamadığınız her türlü konuda bana iletişim bölümünden ulaşabilirsiniz.

Sevgiler...

6 yorum:

  1. faydalı bir bilgi olmus blog yazmaya ilk basladıgımda cok arastırmıstım bu konuyu.Peki birsey sormak istiyorum belki bilginiz vardır şimdi ben size yorum yazıyorum adımın yanındaki pencerede fotografımın gorunmesini nasıl sağlarım?Bir türlü çözemedim :(

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Gülşah Hanım.
    Yorum yazdığınızda adınızın yanında çıkan görsele resim eklemek için şu şekilde bir öneri de bulunabilirim: Takibe aldığınız blogda Google Friend Connect gadgetına gelip oradan adınızın altında yazan "Seçenekler" butonuna tıklayın.
    Açılan sekmelerden "Site ayarları"nı seçip karşınıza çıkacak görselden resminizi ekleyebilirsiniz. Resmi eklediğiniz profil kullandığınız, takibe aldığınız profil olursa bundan sonra her yerde kendi resminizi içeren profilinizle yorum bırakmış olursunuz.
    1-2 gün içerisinde bu konuyu daha detaylı olarak görseller sunarak blogumdan yanıtlayacağım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cevap icin tesekkur ederim :) orda resmim cıkıyor ama mesela size yazdıgım yorumların yanında cıkmıyor oda bi ilginc oldu :)

      Sil
    2. Bir blogu takibe alırken 6 farklı profil üzerinden takibe alabiliyorsunuz.
      Blogger profilinden takibe aldığınızı sandığınız ama yorumlarda farklı bir profil üzerinden yayın yaptığınız için diğer profilinizde resim olmayınca resim hanesi boş görünüyor.
      Google Friend Connect üzerinden Seçenekler>Site Ayarları>Değiştir> Takibe aldığınız resminizin yüklü olduğu profilinizi seçin.
      Bu şekilde umuyorum sorunuzu çözebilmişimdir.

      Sil
  3. çok güzel bir bilgilendirme. Teşekkürler... Ben de bloguma beklerim.

    YanıtlaSil