8 Kasım 2015

Kolay Randevu | Mehmet Tatlı Deneyimi

İstanbul'un yoğun temposunda yine de bakımını ihmal etmeyen biz bayanlara yönelik bu yazım..
Geçtiğimiz hafta www.KolayRandevu.com'un online randevu uygulaması ile telefon ile aramaya gerek kalmadan dilediğiniz semti ve merkezi tercih ederek randevunuzu alabiliyorsunuz.
Uygulamayı IOS veya Android işletim sistemine sahip cep telefonu veya tabletlerinize indirerek de kullanabilirsiniz.

Uygulamayı nasıl kullanacaksınız?
www.kolayrandevu.com adresine girerek öncelikle sisteme üye oluyoruz.
Saç kesimi yaptırmak istediğim için Hizmet alanını Saç Kesimi olarak seçtim.
Mehmet Tatlı Trump Towers şubesini seçerek bize uygun olan gün ve saati de belirledikten sonra Randevu Al butonuna basıyoruz.



Tüm bu işlemlerin sonrasında cep telefonunuza randevunun onaylandığına dair bilgilendirme mesajı geliyor.
Son olarak randevu günü bir hatırlatma mesajıyla randevunuz size hatırlatılıyor.

Hayatı Makyajla yazarı Ebru ile buluşup Mehmet Tatlı Trump Towers B4 katındaki şubesine gittik :)

Sıcak ve güler yüzlü personeller bizleri karşıladı.
Mekana girdiğimizde hijyene önem verildiğini hissettiren bir tertip ve düzenle karşılaştım.
Koltuğa oturduktan sonra saçlarımı kestirmekten vazgeçsem mi, iyice kısalacak, nasıl baş edeceğim diye endişelerim vardı..

Kırılan ve şekli biçimsizleşen saçlarımı Çağdaş Bey'e emanet ederek ve saç yapımın üzerine detaylıca konuşarak kesim işlemine başladık :)
Çağdaş Bey, saç kesimi konusunda işinin ehli ve size uygun olabilecek modelleri sizin isteklerinize de önem vererek saçlarınıza yeni bir model, hayat veriyor.
Saçlarımı hassasiyetle kestiğini belirtmek istiyorum.
Kesim sonrası fön esnasında gelen türk kahvesi ve tüm işlemler sonrasında mutfakta yaptığımız çay keyfi en iyi şekilde ağırlandığımızı hissettirdi.

İşlemler öncesinde saçlarımın hali..

Günün sonunda  bana yeni bir hava ve bana enerji katan saçlarımın son hali :)


Saçlarıma yeni bir model verilerek sıra bekleme derdi olmadan günü dolu ve güzel sohbetler eşliğinde yaşamanın mutluluğu ile oradan ayrıldım.

Günümüzü güzelleştiren ve bizleri iyi bir şekilde ağırlayan Mehmet Tatlı Trump Towers şubesi çalışanlarına,
Keyifli sohbeti ve ilgisi için Umut Tatlı'ya çok teşekkürler...

#rengini_bul etkinliği kapsamında bu güzel uygulamayla bizleri tanıştıran Ebru ve Buket'e de ayrıca teşekkürler...

Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle...

2 yorum:

  1. Ay ne güzelmiş. Ben de kuaförüme gidiyorum randevusuz. Sanki bir tanıdığa çat kapı gitmişim gibi yüzüme bakıyor. En güzeli vallahi. Şubelerine bakayım. Ben de gideyim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Randevulu sistem çok daha kolay ve rahat canım. Denemelisin sende ;)

      Sil