8 Kasım 2015

Lila Kutu | Zao Organik İpek Fondöten

Lila Kutu'da satılan Zao Organic'in İpek Fondöten 704 naturel rengini bir süredir yorum yapabilmek ve sizlerle paylaşabilmek adına kullanıyorum.
Renk tenimden 2 ton koyu bir renk olduğu için gölgelendirme esnasında fondöteni uygulamayı tercih ediyorum.
(Yaz aylarında tenime uygun düşecek bir renk)

Dokusu çok ince olan ürün, kolaylıkla uygulanıyor.
Sizinde sivilce izleriniz veya lekeleriniz var ise kapatıcılık konusunda başarılı olmadığını söyleyebilirim.
Altına mutlaka bir kapatıcı uygulayarak üründen çok iyi bir verim alabilirsiniz.
Cildimin nefes aldığını ve ürünün cildimde ağırlaşmadığını ilk kullanımdan itibaren gözlemledim.

Markanın kuruluş hikayesini markanın kurucusu Saffet Hanım'dan #rengini_bul etkinliğinde dinlemiştim.
Bazen yorgunluktan makyajımı silmeden uykuya dalıyorum.
Benim gibi birçok bayanın da aynı yanlışı yaptığını biliyorum..
Bu ürünün en güzel yanlarından bir diğeri temizlemeyi unutsak da cildimizi tazelemeye ve beslemeye 
devam etmesi oldu..

Ürünle ilgili diğer bilgilere kısaca değinecek olursam:
Zen ve Tao kelimelerinin birleşiminden doğan Zao Organic, %100 doğal ürünlerini bizlere sunuyor.
Bambu hydrosolünün içerdiği organik silisin yanı sıra, organik tatlı badem yağı, mikronize gümüş tozu, jojoba ve shea yağı sayesinde derin nemlendirici, besleyici ve tazeleyici etkiye sahip.
Doğal ve organik kozmetik ECOCERT Standardına göre ECOCERT Greenlife tarafından onaylıdır.
Bio sertifikalıdır.
Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir.
Hassas ve akneli ciltlerde dahil, tüm cilt tiplerine uygundur.
Glütensiz ve vegan bir üründür.
Ürünleri dilerseniz refill, dilerseniz de kese içinde bambu cam kavanoz içerisinde satın alabilirsiniz.
Bambu cam kavanoz içerisinde ürün bitimi sonrasında refill ürün alarak hem bütçeye hem de doğaya fayda sağlayabilirsiniz.

Tenime uyan bir tonunu temin edip kullanmaya devam edeceğim..
Zao Organik ürünlerine Lila Kutu'dan ulaşabilirsiniz. 

2 yorum:

  1. Bloğunuzu takibe aldım ben de bloğuma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Beğendim. güzel bir yazı elinize sağlık. :)
    http://www.onlinebilgi.net/

    YanıtlaSil